söndag 16 oktober 2011

Pajkastning

Får alldeles snart besök men först måste jag berömma mig själv. Vi har hjälpts åt att städa Almis och jag. Varit och handlat lite på Caroli - där det vanliga hände... Jag gillar inte Malmborgs eftersom det ALLTID blir fel med priserna där. Idag valde vi äpplen för 9:90 men fick betala 22:90 (och detta händer i princip varje gång!) Och när jag påpekar detta så suckas det djupt! Men jag fick mina 27:- tillbaka men då fick jag inte behålla kvittot för den andra maten... Hahaha! Han var väl rädd att jag skulle upptäcka fler fel... ;o)


Sen har vi även bakat en äppelpaj och snart diskat upp hela helgens disk :o) Men gissa om jag kommer att däcka senare. Kan någon leverera pizza och läsk senare ikväll så blir jag överlycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar