torsdag 27 oktober 2011

Damm i luften

Tror för femtielfte gången att min dator sjunger på sista versen. De flesta gånger kan jag bara ha den igång i tio minuter och sen stänger den av sig själv! Blir så trött för jag känner ju verkligen inte för att köpa en ny nu...

I morse när vi vaknade så hade Turning Torso försvunnit och likaså Kronprinsen var helt väck. Vi såg inte ens träden på andra sidan gatan! Det var så DAMMIGT som Alma alltid säger. Dagen har ju varit oändligt lång som alla torsdagar men ändå helt okej. Jag vågar inte ge mig på något "ordentligt" inlägg ikväll och att föra över bilder är inte ens att tänka på. Ville bara informera om min frånvaro ;o)

Men i helgen ska jag försöka ta reda på vad som eventuellt kan göras...eller så börjar jag leta efter en ny dator så i stället. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar