måndag 3 oktober 2011

På bar gärning

Jag har VERKLIGEN inte ork att ta någon diskussion med Almas pappa nu! Han har ju inte varit så intresserad av någon regelbundenhet tidigare men nu vill han ha henne till helgen igen. Visst, helt okej för mig så länge hon vill. Då vill han att jag kommer till Hässleholm och lämnar henne på fredag men jag svarar sanningsenligt att jag jobbar. "Men då kan du hämta henne där på söndag i stället då?" Svara att jag inte har pengar. Han är ju skyldig mig en hel del (från flera omgångar) men då slutade sms:en att komma. Gick då genast in på min bank och kollade. Han har inte betalt underhållet i tid denna gången HELLER! 


Hahaha! Nästan lite lustigt då...jag syftade ju på de ANDRA pengarna men han hade inte ens betalt grunden! Tagen med skägget i brevlådan...?


                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar