fredag 14 oktober 2011

Magnus Uggla

Så konstigt det är när man ser artister man sett i så många år. Jag har haft två Uggla-perioder i mitt liv och ikväll när han var med i Idol så blev jag nästan chockad över att det var en gammal gubbe som stod på scen! Haha, men han skriver intressanta texter och det ska bli spännande att höra om han fortfarande har det...


Jag sov äntligen i natt!!! Som en stock och hade nog kunnat sova en timme till om inte klockan ringt, men det gör den ju varje dag så... Under dagen har en tilltagande nackspärr krupit över mig och även ner i armen... Eehh.. Okej, jag har nackspärr I ARMEN inser jag nu! Inte konstigt jag har ont då ju! Hahaha! Men jag har en ledig helg framför mig och vi har mest mys inplanerat så det ser vi fram emot. 


Och inatt... Ja då kommer FRUGAN hem igen! Tjohooooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar