lördag 29 oktober 2011

Lördag i dimman

Jodå...två minuter efter att jag loggade ut härifrån så stängdes datorn. Har ju sparat en hel del foton bland annat på ett usb-minne men det känns ändå lite vanskligt emellanåt eftersom  man aldrig vet om den kommer "leva" en dag till eller...


I morse när jag vaknade så tyckte jag det var ett konstigt ljus ute i vardagsrummet. Tänkte att kanske solen tittade fram? Nä tvärtom, både torso och kronprins är borta igen!!!
 Ja ni som sett denna fotovinkel tidigare vet ju var Kronprinsen brukar skymta fram ;o)


Idag är det dags för jobb igen. Alma har myshelg hos sina gudföräldrar och igår fick jag foto från STALLET! Snacka om lyx :o) Efter jobbet är det dags för något så ovanligt som fest för min del. Ska stötta Cissi i hennes 40-årskris med en riktig tjejfest. Ja så får det bli. Inga förväntningar och då brukar det bli bra. Blir det inte det så åker jag hem :o) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar