lördag 1 oktober 2011

Hittade Almas reklamfilm!

Först cyklade jag ju iväg med Alma till kalas nummer ett - och nu inser jag att min cykel står kvar utanför jobbet! - och sen var det jobb hela dagen och den gick i ett huj. Så trött i huvudet och att stå i 35 graders värme i fem timmar känns i kroppen nu. 


Mycket tankar i huvudet idag och därför känns det helt rätt att bara sitta i soffan och slappa nu. Hittade Almas reklamfilm förresten. Ska se om jag kan lägga in den! Hade ju sett deras första (Brios alltså) och därför anade jag hur den kunde se ut. Alma och svågerns son syns i slutet och deras glädje kan jag skriva under på att den är äkta :o)
http://www.creativetools.se/nyhetskategorier/77-film-bild-spel-tryck-reklam-och-media/18531-se-upper-firsts-animerade-reklam-for-brio.html

Nu ska jag mest fortsätta att lata mig och imorgon ska jag utsättas för nya äventyr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar