torsdag 20 oktober 2011

Drömvärld

Igår fick jag veta en trist sak men jag ska inte stapla detta till tråkigheter som tynger mina axlar utan jag ser det i stället tvärtom då jag är så hedrad över detta förtroende jag fick! Mina tankar finns däremot med dessa personer och hade jag varit troende så hade jag nog här bett en liten bön men jag gör ju på mitt lilla vis ;o)


Dagen idag var tuff som alla torsdagar... Känner att jag nog börjar bli för gammal för dessa långa dagar. Men det kändes så bra när jag fick pratat av mig lite med vår ställföreträdare och bara genom detta så ser jag ju en ljusning. Jag vet ju av egen erfarenhet att man inte alltid kan skriva schema efter allas personliga önskemål men ibland så.... Men, men i en önskevärld. 


Jag måste ta tag i en sak till. Behöver lite vägledning så jag bör väl ta och ringa samtalet B...

1 kommentar:

  1. Tack för att du gillar mitt dösnack Mimmi :))
    Ibland har jag liksom bara hjärnsläpp hahaha! Sen vill jag tacka dig för ditt gulliga mail, det värmer att man känner att det finns hopp även om det är skitsvårt just nu, men vi klarar det.
    Massa kramar till dig!

    SvaraRadera