söndag 2 oktober 2011

Experiment

Sovit som en stock men är fortfarande trött så nu undrar jag om det är något som är på väg att bryta ut... Men strunt samma, de flesta är lite kassa nu så jag får bara ta det lilla lugna i stället. Min stackars fruga är jättekass men jag hoppas det vänder snart. Inte kul och va så dålig i den här värmen heller.


Idag ska jag utsättas för ett experiment av min kära syster. Hon jobbar som nagelbyggare (bland mycket annat eftersom hon gillar variation) Och hon brukar ständigt lägga till små saker för att komplettera sin verksamhet. Pedikyr, öronhåltagning och hårförlängningar är saker jag har för mig att hon kan. Idag ska hon bygga på mina ögonfransar! Detta är en snygg sak som jag ALDRIG skulle betala för att göra (tror jag) men om hon vill öva på mig så är det klart intressant. 


Sen kanske jag blir beroende och vill fortsätta, hahaha! Men gratis är ju väldigt gott ;o) Ska se om jag kan få till lite bilder så man kan se skillnaden... Nu ska jag lägga över lite andra bilder så om ett par sekunder har jag kompletterat detta inlägg med hur Almas hår blev efter Vickans räddning. Ha en bra dag så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar