måndag 12 september 2011

Veckans horoskop

Veckans horoskop September 2011 Tvillingarna

Ja nog märkte jag att fullmånen är uppe! Sover som en kratta så fort detta sker, och det spelar egentligen ingen direkt roll hur bra förutsättningar jag har för att faktiskt KUNNA sova ordentligt, men skit samma. Låg hela förmiddagen med huvudvärk och sen jobbade jag ett par timmar.

Jag är förvirrad och Alma är detsamma men ibland när jag upptäcker att hälften av alla i min närhet är det så blir jag matt! Idag t ex fick L och jag vänta tio extra - obetalda - minuter eftersom vår tredje kollega inte använde....tja...varken ögon eller hjärna skulle jag vilja påstå... Men visst, alla gör vi fel ibland men va sören, ibland blir man lite extra trött och vem skulle inte bli det när det JUST är dags att gå hem....?

Men hur som haver så tänker jag redan gå och lägga mig eftersom jag tycker att jag är värd det ;o) Natti natti!

1 kommentar:

  1. I know fullmånen! Men tyvärr överbesegrar mina två rosa piller den :) Wiiiioohhiooooo

    SvaraRadera