onsdag 21 september 2011

Föreläsning

Lediga dagen igår...ja då fick ja gjort massor men datorn kraschade så det blev inte så mycket gjort här... Och i morse började jag ju 8.15 och sen var det raka vägen till Malmö Stadsteater där jag fick två halvtimmars seminarier om mindfulness och en om feng shui, passande va? Sen var det raka vägen till Funky kids med Alma och sen var det dags igen...


Jag fattar verkligen inte vad det är med mig!?! Har såna humörsvängningar att jag inte orkar med mig själv. Har varit lugn som en filbunke nu i en hel vecka, men idag kände jag det börja bubbla inom mig igen... Tips mottages med glädje dock! Men nu har jag i alla fall duschat, ätit, slappat lite och fixat naglarna och sådant hjälper ju lite ;o) Så imorgon är det ytterligare dags för en tidig morgon så jag tackar för mig och välkomnar ytterligare nya läsare. Natti natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar