tisdag 6 september 2011

Dagen idag

Idag har jag en riktig fixardag framför mig. Lämnade Alma i skolan och vann samtidigt en bonuspromenad med Frugan. Sen var det ett mindre trevligt ärende som är väldigt skönt att ha klarat av och nu har jag äntligen druckit lite kaffe och fått lite ätbart i mig. 


Har anmält fel i lägenheten vilket jag borde gjort för läääänge sen och nu ska jag skriva en inköpslista för när min kära syster anländer ska jag låna hennes gamla Bettan och köra och storhandla. Det behövs verkligen kan jag lätt säga för här är ingen mat hemma alls idag!


När detta är avklarat är det dags att hämta prinsessan Alma i skolan och sen hänger vi med syster yster till Ystad en runda. Ja detta blir nog bra, men nu kom jag på att jag måste ringa och boka en läkartid till. Nämligen angående magen för snart är alla medikamenter slut här hemma och jag har ingen lust att gå med ballongmage i onödan nu när jag hittat saker som funkar hyfsat... Åh! Och så måste jag ringa och ändra Almas läkartid för då är hon i skolan och jag på jobbet och detta har vi inte råd med...


Och detta var alltså bara dagen. Inget alls om hur det gick igår... ;o)

Såhär vill jag inte se ut i onödan och inte heller ha så ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar