söndag 11 september 2011

Blixtar och dunder

Herreguuud vad det åskar! Nu tillhör jag i och för sig kategorin som gillar åska - icke mindre har jag respekt för den. Datorn har stängt av sig själv ett antal gånger redan och kanske har det att göra med värmen? Ett annat tips jag fick från en kollega var att dammsuga datorn! Jag får väl testa det sen, men jag misstänker att jag inte ska göra det medan den är på va?

Gårdagskvällen flöt på bra och barnen hade kul. Gudmor och jag har lärt oss att prata i halva meningar och hoppa tillbaka till ämnet en halvtimme senare. Hade varit lite kul att snacka utan våra barn någon dag så man kan uppdatera sig på riktigt ;o)

De äldre barnen skötte sig bra... men nu dundrar det minsann så mycket här att jag tror jag ska stänga ner en stund. Bättre att göra det självmant än att det slår ner i taket hos mig eller något... Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar