tisdag 13 september 2011

Invigning

Jag var visst lite irriterad igår när jag kom hem från jobbet ;o) Men, men nu har jag sovit och ätit och allt ser annorlunda ut i dagens ljus, härligt!


Idag har jag skickat iväg Alma på utflykt i skogen. När vi gick hemifrån blåste det halv storm så jag hoppas de slipper grenar i huvudet! Haha, nä allvarligt så är jag ju själv uppväxt med naturbesök minst en gång i veckan så  för mig är det helt naturligt att klä mig efter väder och att gå ut trots regn eller snöstorm. Och barn som är rätt klädda har precis lika kul även om regnet så öser ner. :o)


Själv ska jag inviga mina easytone idag. Jag ska inte ha dem hela dagen men jag ska variera för fötternas skull. Kom ju över ett par skitsnygga stövletter igår också. Dessa var dock ren bonus eftersom min kollega hittat dem på second hand. Bra skor i äkta skinn gillas! Så snart har jag tillräckligt många fina skor så jag bör kunna byta ett par gånger om dagen vilket är det bästa när man jobbar långa pass. 


Men nu är det snart dags att bege sig. Kom nyss på att jag helt glömt att förbereda lunch men det får jag väl lösa under dagen. Lite lyx kanske?


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar