fredag 2 september 2011

Grattis Marie!

Åkt på en sådan dunderförkylning! Antingen är jag så stopp i näsan att jag inte kan andas och då tar jag näsdroppar och då rinner näsan konstant i stället... Men, men, jag mår betydligt bättre än igår då jag däckade direkt efter maten så jag gör ett försök. Alma är pigg och glad så vi har startat dagen med frukost och mys så den har förutsättningar att bli bra i alla fall. 


Ett stort grattis till Marie min kära vän på 35-årsdagen idag! Hoppas din dag blir underbar :o)


Jag vågade stå upp igår och säga ifrån dels om längden på kassapassen plus angående informationen om dagens aktiviteter med mina kollegor. Vi ska hem till chefen och äta och efter det ska vi till en dansstudio och dans en timme. Allt detta ska ske i Löddeköpinge och jag fick veta att vi skulle vara tillbaka i stan vi åtta senast. Men nu visar det sig att dansen BÖRJAR åtta och jag sa att jag tyckte informationen varit för mycket fel, att det var för sent och att jag valde att umgås med mitt barn. 


Däremot är det fler som inte vill dit men som inte vågar stå för sina åsikter. Det är upp till dem men för deras skull hoppas jag att de snart får lite mer kurage... 


Ha en bra dag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar