lördag 3 september 2011

Sjuker

Igår gick jag hem från jobbet. Kände mig alldeles för tung i huvudet och när jag kom hem fick jag såklart feber. Idag är jag bara sååå snorig och snart ska jag få specialnäsdukar levererade för jag är så sårig under min stackars kran! Och näsdropparna var garanterat från helvetet så det ska jag också få nya.


Igår skulle jag ju vägra middagen hemma hos chefen eftersom jag ville vara solidarisk med mina kollegor som tyckte det var falskt att sitta där eftersom det är dålig stämning och annat på jobb. Detta slutade med att de var på middagen, käkade god tårta och dansade Bollywood-dans. Jag är ju sjuk oavsett mitt första val och jag bestämmer verkligen inte hur de vill hantera situationen på jobbet, MEN från och med nu så vill jag inte längre lyssna på skitsnack bakom ryggen på folk. Har jag något att säga till någon så kommer jag att säga det rakt ut oavsett om jag kan bli "straffad" eller inte och jag börjar med chefen....på måndag.... Hej och hå!
                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar