fredag 9 september 2011

Arg granne?

Berättade jag att grannen bankade i väggen eller något i morse när Alma skrek? Hon ville inte borsta tänderna och deklamerade detta i falsett och i ramsform...typ.... Vet inte om jag ska skriva en tack-lapp eftersom hon lugnade sig en smula eller jag ska fråga om grannen vill sitta barnvakt eller komma med konkreta tips eller undra om han/hon aldrig hört ett argt barn?


Mina bihålor spränger till och med när jag sitter upp vanligt, vilket inte alls känns bra men en dag till med penicillin borde göra susen hoppas jag. Och självklart ska jag lägga mig tidigt eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Alma är hos sin älskade gudmor och "lillebror" så då passar jag på att njuta av denna ovanliga egentid med dator, godis och lite hånskratt till Idol... ;o)


Vill passa på att skicka en stor kram till en kär Annette på hennes namnsdag idag! ;o)
Ibland händer allt på en enda gång men tänk karma och positivt och en sak i taget så ska du se att det reder sig... och varför inte en kopp kaffe en dag?


Natti natti alla......

2 kommentarer:

  1. Åh, är det mig du menar i detta inlägget? I så fall blir jag så oerhört glad över detta så det finns inte. En kopp kaffe skulle förgylla min dag totalt så du vet de vännen. Du kan bara skriva ett mail så bestämmer vi eftersom jag numera kan vilken dag och vilken tid som helst. Hör av di för jag är sååååååå otålig så <3
    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Först trodde jag du var den arga grannen! Men ja, jag syftade på dig så det kommer snart ett mail. Kram

    SvaraRadera