torsdag 22 september 2011

Som utlovat

Inför kampanjen på jobbet som pågår just nu fick vi leka lite med rekvisitan...
 Först började jag lägga upp maskor på de största stickorna jag hade men insåg ju redan här att detta va kört så jag fick plocka upp stickorna vi skulle ha i fönstret och göra det direkt på dem.... Det blev såhär:
För att få en bild av hur stora de här stickorna verkligen är får jag väl bjuda på en bild på mig själv. Vi hade himla kul och på grund av alla asgarv så blev ju fotona något suddiga ;o)

Förresten....jag är 174 cm lång...!

Igår när jag skulle lämna Alma på Funky Kids så snabbfotade jag vårt urtjusiga fönster. Dockorna är ju i min storlek ungefär och mitt "lilla" projekt står snyggt lutat mitt i bilden.

Extra kul var kommentaren av en kund som berömde fönstret. Hon var mäkta imponerad av handarbetet men undrade lite försynt om det verkligen var någon som gjort det på riktigt? Det måste ni ha fått skickat till er? Hihihii...nope!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar