tisdag 6 september 2011

Nu är jag heeeelt slut!

Har då idag lånat syrrans bil och storhandlat och det känns riktigt bra att kunna skicka med FÄRSK frukt till skolan imorgon och inte halvrutten som hon fick idag :o/ Hämtade sen medicin, Alma och systern i en rasande fart och sen flög vi vidare i gamla Bettan till Ystad där syrran bjöd på mat... Pysslade om henne lite och sen gick vi till tåget. 


Alma var duktig och övade på att rita hjärtan hela vägen plus att smaka lite snacks från Småfolk som jag fick i en goodiebag häromdagen. Smoothien gick hem men det ätbara var inte så poppis. Det var någon bar på havregryn och russin och lite annat. Ja, ja... Hon var i alla fall duktig på det stora hela och foton får jag väl ladda ner imorgon för mig tog denna dagen slut på. 


Får dock berätta att samtalet med chefen gick bra. Klart blev hon ju inte superglad över att höra om dålig stämning och annat men mitt syfte var ju att rensa MITT inre, inte att göra henne ledsen. Hade ju dessutom inte så mycket annat att säga mer än att jag ville få fram mina åsikter och det tyckte jag att jag gjorde. Känner mig lättad och aningen gladare. Jag ser om MITT hus så får mina kollegor se om sina...


Väljer man att inte gå och rösta när det är val så har man mist sin rätt att klaga på regeringen sen tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar