fredag 19 augusti 2011

Wwhhhiiiiiiiieeeee!!!

Så då var det gjort då! Jag skrek till när jag tryckte på knappen så nervös jag är! Men som min kloka kloka syster skrev "Jag har valt att försöka denna väg och om det inte var meningen har universum något annat för mig, något bättre..." Hon är så klok!


Ja, gårdagen gick i ett lite lugnare tempo än dagen innan och vi hann med ett kort besök hos Frugan i deras fina lägenhet. Och det är så nära! Det gillas skarpt :o)


Annars bakade vi en hel hög med muffins inför Almas kompiskalas på lördag. Hon fick själv hjälpa till med det hon kände för men sen var det något annats om stal hennes fokus... Hon hade visat Nino att hennes första tand - som varit lös ett halvår - fortfarande var lös men inte så farligt. Helt plötsligt skriker hon till och nu är den JÄTTELÖS! Men jag tror att den kanske trillar idag för efter lunch ska vi åka till Anderslöv för lite bebismys och de stora tjejerna kan busa rätt bra så då finns ju risken...


Men innan dess ska present inhandlas till lilleman, två böcker byta ägare och ett annat bokbyte bestämmas.  Alma vill ut och cykla också men det får hon helt enkelt göra på vägen till någon av de andra aktiviteterna...
Ha en bra dag kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar