tisdag 23 augusti 2011

Snurrigt

Dagen har varit och är fortfarande helt förvirrad. Jag skulle förbereda pizzabullar till på söndag, men hade visst ingen ost hemma. Ställde degen i kylen för att gå och köpa detta, men upptäcker då av en slump att jag glömt saltet i degen så den smakade ganska underligt.. 


Helt plötsligt ringer en kille som vill köpa en bok och skulle träffa mig klockan 17. Då är han i stan så det var bara att släppa allt och fixa detta. Sticka till skolan för att hämta lilla fröken och sen gick vi till Malmborgs i stället. Passade på att gå in och krama Vicky för vi hyser samma äckelkänslor om det som hänt - men som jag tyvärr inte kan eller får dela med mig här...


Har nu gjort en ny deg som jag NU ska baka ut. Sen måste jag ner på jobbet för att skriva in de uppgifter som behövs...till....hehe... Men man kanske kan säga såhär... "När katten är borta dansar råttorna på bordet..:" Eller något i den stilen ;o)


Men någon bild på degen blir det inte utan håll till godo med muffins från i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar