torsdag 4 augusti 2011

Min mage dödar mig!

Usch! Min mage tar nästan livet av mig! Jag testar alla knep som finns - utom att avstå allt ätbart - men det funkar bara periodvis. Jag kan inte sätta fingret på några gemensamma nämnare. Ofta strular den mest på eftermiddag och kväll men ibland hänger problemen kvar över natten... Idag är en sådan dag. 
    
Problemen började igår på jobbet så kvällens planer ställdes in men efter att jag kommit hem och ätit lite så blev det bara värre. Men ofta går det ju som sagt över under natten men nu sitter jag här och har kramper och mår illa... Känns verkligen trist, men jag måste ändå ha en plan för dagen och den ser ut som såhär:


Diska, sola, Zumba, duscha, klippa håret, äta och slutligen jobba. Och om sen orken finns så ska jag handla ikväll... Höga mål kanske när magen mår som den gör men den ska fanimej inte vinna! Så är det bara...
                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar