söndag 14 augusti 2011

Söndagsfläng

Hela dagen har gått i ett huj! Men vi fick lekt lite på lekplatsen mitt troll och jag, långbad, äppelkaka, potatsigratäng, handla mat och lite till. Förutom mysmorgonen då! :o)


Sen kom mormor och morfar och själv fick jag lära mig läxan att om något är trasigt så fixar man det själv eller så lämnar man in det till proffsen. Min cykel brakade ihop på väg till Stadion så det blev att parkera längs vägen och promenixa sista biten. Skitkul match i mina ögon sett och jag gick nöjd därifrån. Refererar som vanligt inget då detta kan de intresserade läsa om i tidningen. Men skitkul var tifot till Zlatan. Vilket jubel!


Det som inte blivit gjort är dock min lilla intresseanmälan jag borde haft klar tills imorgon och några andra småsaker, men ja, ja...vad är väl en bal på slottet? Godnatt, go´vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar