fredag 12 augusti 2011

Uppdatering ett

Attans! Förra inlägget var nummer hundra i denna blogg vilket jag tänkt uppmärksamma, men det försvann totalt så nu....DÄR dog datorn!!! Är det någon som har tips så tar jag tacksamt emot. Min dator blir väldigt väldigt varm. Vi pratar brännhet! Köpte en fläktplatta och jag märkte en viss skillnad under några månader i alla fall, men nu har den börjat stänga av sig hela tiden igen. Blir så trött för jag känner inte alls för att skaffa ny!


Jag började ju min två rader långa uppdatering igår kväll, men nu är det morgon och jag börjar bli lite orolig för mina höfter och ben. Har jättesvårt att somna för jag har ont och i morse vaknade jag av att jag hade ont! Sen tar det ungefär en timmes rörelse innan jag är igång igen. Känner mig öm men har i alla fall inte så ont att jag inte kan sitta still. Får nog fråga farbror doktorn nästa gång jag ska dit...


Ja i måndags hämtades ju min lilla prinsessa hem. Åkte till stugan och fikade med hela familjen där och sen hade farmor lovat att tjejerna skulle få bada en sista gång i havet. Så vi blev lite sena till nästa aktivitet men det var det värt för att få se tjejerna slänga sig i vågorna. Jag själv älskar att vara där för det är så lugnt och skönt. Vattnet är alltid fräscht och stranden är inte överbefolkad. Jag önskar att jag kunde köpa en egen stuga där...


Efter detta så åkte vi till Vollsjö där just nu min gamla bästis Lisa befinner sig hos sina föräldrar med sina två söner. Mannen är kvar hemma i England och jobbar. Lisa och jag har inte träffats på ungefär 15 år och när vi sågs så sprang vi verkligen mot varann, ni vet sådär som på film..  ;o) Haha! Det var så kul att träffa henne och det känns som att vi måste hålla den här kontakten för i alla fall så kände jag det som om vi fortfarande hade samma samhörighet. 
    Vi stannade i ca två timmar och vi hoppas på att få en kväll utan barn också innan hon åker hem. Om det går... för det blir ju lite som det blir när tre barn springer runt och inte alls vill sitta still och så vet ni... tjejsnacket... det ostörda... ;o)


Nu måste jag pausa lite för jag vill ut och gå en runda innan jobb. Behöver lite luft tror jag! Hoppas på att återkomma sen eller ikväll för vidare uppdatering. Och för lite bilder såklart! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar