lördag 13 augusti 2011

Uppdatering två

HahAA!! Har hittat kombinationen. Det var inte svårare än efter en operation när man tar två Alvedon och en Ipren och så var kvällen räddad - den motverkade ju inte tröttheten men man kan ju inte få allt! ;o)


Ja uppdateringen slutade med ett par rader om Lisa och om henne och mig skulle jag nog kunna skriva hur mycket som helst! (Får dock fundera på detta lite... hihihi) Kul var i alla fall när hennes mamma säger såhär: "Mitt starkaste minne om er två var när ni skulle gå på disco och inte kom in och sen förfrös ni er för ni var så tunt klädda." - kortversionen - Vi skrattade gott och när vi sen kom till mina föräldrar frågade jag samma fråga. Först säger min mor att det var att vi såg likadana ut (!) men av händelserna så säger både hon och min far i munnen på varann att det måste vara när ni skulle till Parken på disco och det var så kallt och ni inte kom in! 
HAhahahahahahha!!!!!!


Ja, ja... Dagen efter kom min kära fd kollega Marie på lite mat och vino. Vi ses lite för sällan för vi hinner liksom aldrig att uppdatera oss klart. Får väl skärpa oss på den punkten helt enkelt, men trevligt är det. Vi pratade en del om ålderskillnader. Har lite kul åt detta eftersom jag de senaste dagarna fått komplimangen att folk trott att jag är max 30, och jag bara tackar och bockar. Har ju vänner som är både 10-15 år äldre men även lika många år på andra hållet, vilket är väldigt kul och berikande. 


Men nu måste jag sätta fart här. Jobblördag idag och min lilla prinsessa ska gå på bio...
Men nu tittar hon på Sommarlov...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar