tisdag 30 augusti 2011

Kalaset


Hade verkligen förberett och planerat, ganska bra i alla fall. Hade inte hunnit dekorera tårta och muffins vilket sen tydligen kommenterats. Alltså inte att detta inte var gjort utan att jag var borta från vardagsrummet för länge! Men jag vet ju att jag inte satt i köket och rullade tummarna så vem bryr sig?


Kalaset denna gång var alltså för familjen. Fru med barn, syster med familj, mormor och kusiner. Barnen gick fullständigt bananas och huvudvärken låg tung efteråt men det var helt klart värt det ändå för ungarna hade SÅ kul och det bjöds på både disco, uppvisningar och diverse former av pjätt. 


Kalas är alltid trevligt men trevligast två dagar efter :o) Så tack för dagen och att ni gjorde min lilla Sessa så lycklig men tack för att jag nu äntligen kan slappna av ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar