söndag 21 augusti 2011

Eftertrött

Åh herregud vad trött jag är! Jag har varit helt slut hela dagen men vi har varit i parken och käkat lunch, gått hela vägen till Clas Ohlsson för lite shopping och sen tillbaka för lite fika med lillasyster och Fröken A. Mat och förberedelse för den ena stora dagen som går av stapeln denna vecka. 


Gårdagen var mycket lyckad och kalaset i parken bör nog räknas till ett av de bättre - enligt mig själv - men en fest präglas ju av vilka som kommer och vi gjorde en liten kupp när barnen gick hem. Då anslöt nämligen ett par personer till och el vino plockades fram ur väskan och sen roades vi av varandra, våra barn och ett par hundra zombies!!!


Tyvärr måste jag erkänna att jag inte alls orkar ladda upp ett endaste litet foto just nu så jag återkommer med foton och annat imorgon. Kanske jag passar på när Alma är i skolan för när jag hämtat henne har glass i stora lass utlovats som belöning... ;o)
                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar