onsdag 17 augusti 2011

Ledig dag

Då är jag föräldraledig idag då. Och som vanligt när jag inte ska upp och passa en tid så är sömnen inget att hurra för. Alma har varit uppe och sprungit sen halv sex ungefär och detta resulterar i huvudvärk för min del. Men det går säkert över! 


Idag skulle vi kollat in Frugan och Ninos nya lya, men tyvärr har hon blivit kass under natten. Både hon och jag har en tendens att bli sjuka fysiskt när vi stressat en tid, och nu har hon ju kört på i 110 med flytten och allt så det var ju egentligen väntat...vad trodde vi liksom? Men jag hoppas hon kryar på sig snabbt och att vi åtminstone kan snacka lite skit i telefonen sen ;o)


Har tänkt ta det väldigt lugnt här hemma och endast utföra mindre uppgifter. Förhoppningsvis hör fler av sig angående böckerna och kanske jag nu när jag ändå har farten uppe så sätter jag in fler annonser på Blocket. Lika bra kanske? 


Just nu är det lite grådassigt ute, men det ska bli bättre enligt tidningen. Men så länge så njuter jag av bilder från några av de lyckträffar vi fick in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar