söndag 14 augusti 2011

Funderar

Ibland händer saker som gör att man undrar om ens val är rätt. Trötthet, smärta eller andra orsaker kan ju i viss mån förändra människors beteende men detta får mig ändå att fundera både på mina egna och andra människors handlingar. Men detta ska ju då inte få förstöra min dag. För ikväll är det dags att se Mff-Milan. Mest för att det kommer att vara kul att kunna säga att man varit där...typ... :o)


En annan sak jag funderar på är om jag ska byta bort mitt akvarium. Har ju ett litet äldre sådant som mest står och tar plats efter att Alma - och jag - tröttnat på fiskarna. På Facebook finns en sida man kan byta saker och där finns en tjej som behöver ett. Men jag får känslan att hon inte vill ge något för det, men är det då sniket av mig att tycka att vi ska byta? Jag föreslog vin, en stor grön växt, kaffe eller något som Alma kan ha nytta av. Hon är villig att ge mig två paket kaffe - ej sagt vilken sort - och nu börjar jag undra om det är värt besväret. Ni vet, ibland få man ju bara känslan av att en person är en strulpelle och det har jag fått här. Samtidigt hade det varit kul att hjälpa OCH att bli av med det.... Hur ska jag göra???      
                                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar