söndag 8 maj 2011

Spännande söndag till ända

Ja idag har vi haft fullt upp! Alma fick vara med på "lillebrors" sista Funky Kids-gång vilket hon tycker är toppen och som tack för hjälpen så fick hon en nallenyckelring och ett svettband som hon tvunget skulle ha på resten av dagen och som täckte typ...tja...halva armen! Haha!!!


Efter dansen ville Alma göra det där som Elliot ska göra...! Sagt och gjort så drog vi iväg våra ungar och lät dem provfilma för en reklamfilm :o) Dom hade verkligen jättekul och det var det enda som var viktigt. Superkul att pröva göra något som de inte hade gjort innan....nämligen leka på beställning men om man lyssnade på deras hjärtliga skratt så var det en hit i deras ögon. Och att de efteråt fick saft, kakor och studsbollar var höjden av lycka på denna "apseluta favveritdag"!
 Alma och Elliot med sina galna studsbollar!

Själv då? Jag fick ett par timmar bonusplugg sen för barnen ville fortsätta leka så då tog min underbara syster med sig båda till Folkets Park och jag sprang hem och lämnade in både uppgift till Hermods och en försenad historia till marknadsföringen....puh!
    Och nu är klockan...ticktack....ehh....jättemycket men jag ska minsann ta en liten titt på ett litet bokslut också så kan jag nog sova gott sen :o) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar