fredag 27 maj 2011

Fredagsmys

I morse ringde telefonen och det var från jobbet. Det var kaos och kris typ och de undrade om jag kunde jobba idag. Jag fick själv välja både start- och sluttid och även antalet timmar. Ja detta är ju svårt att motstå så jag meddelade min lärare att jag inte kom till skolan. Vi var egentligen lediga men pga av att hon rättat våra prov från i måndags så kunde vi komma om vi ville. Så nu får jag gå här och undra i två dagar till.... *suckar*


Det blev 4,5 timmar i alla fall och sen hämtade jag Alma och vi har haft världens mysigaste eftermiddag. Hann även prata med min kloka lillasyster och nu planerar vi lite bus...så snart som möjligt men det får jag återkomma till. Hjärnan måste nu vila sig efter vitsar i trollets regi....helt färdig nu ju!!!


Femåringshumor:
-Mamma du har en tråd på tröjan! 
-Va
-Mamma du har en tråd på tröjan!
Jag tittar ner...(och misstänker att hon ska knäppa till mig på hakan eller nå´t...)
-Hahaha! Det var ju bara på BYXAN!!!! HAHAHA!!!
-???????????????????????????????????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar