onsdag 4 maj 2011

Pluggeplugg

Har idag varit i skolan mellan åtta och halv ett och sedan satte jag mig med en klasskompis och pluggade inför provet imorgon till halv fyra ungefär. Är rätt slut i rutan redan men jag känner att jag är nära att förstå men jag är inte riktigt där än så jag får fortsätta om en liten stund. Men jag lyder frugans råd och umgås med Alma lite - även om det bara blir soffhäng och Barnkanalen ;o)


Uschiamej....vad betyder detta?

Veckohoroskop TvillingarnaVeckohoroskop Tvillingarna

Förra veckans spektakulära aspekter kan ha utmattat dig. Kanske festade du för mycket eller kanske hade du för roligt. En annan möjlighet är att så pass mycket hände att du till slut kände dig orkeslös eftersom du inte tyckte om alla händelserna. Oavsett vad som nyss hände, signalerar en nymåne en ny cykel i livet. Du kan plötsligt få en impuls att kontakta en viss person eller att besöka en ny plats. Ditt omedvetna talar till dig högt och klart: via drömmar, intuition och insikter. Du vill gärna betala tillbaka för tidigare brott som har gjorts mot dig. Slutet av veckan är full av möjligheter och du bör ta fördel av var och en av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar