torsdag 5 maj 2011

Fusk

Sådärja! Då var detta prov i företagsekonomi avklarat och jag tror jag klarade av det. Jag fick nog inte Mvg precis men det spelar verkligen ingen roll. Jag är nöjd med att bli Godkänd. 


En trist sak dock. Under provet såg jag hur en kille valde att fuska. Vi blev ombedda att lägga jackor och väskor framme i salen eller åtminstone så att de inte störde. (Detta sista tycker jag är lite konstigt....varför inte samma för alla?) Men hur som så såg jag hur han dolde mobilen med sin tröja och sen såg jag hur han satt och letade... Så himla trist för alla som kämpat och mest surt för kompisen han pluggat med i flera dagar. Jag vet att de suttit massor av timmar och pluggat ihop och denna kille kunde jag också se och han fuskade INTE! Jätte, jättetrist gjort mot alla. Han själv lär få tillbaka i form av karma... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar