tisdag 17 maj 2011

Mimi Envis

Oj oj oj vad saker och ting bara rullar på nu. Det känns som när man lägger sig i en backe och börjar rulla neråt. Först sakta men sedan snabbare och snabbare. 


Igår hade jag ett prov och nu är det bara att beta av alla arbeten som ska lämnas in under veckan. Har ju två rester och ett missat arbete innan det är dags för prov igen både på måndag och tisdag... Tänk om jag varit såhär strukturerad och fokuserad från början! Nu börjar jag hitta mitt sätt och hur det går till att lära in på bästa sätt.


Men främst av allt är nog min envishet ändå. Visst har jag ett problem där med att jag måste ha koll MEN det är ändå så att om man bara är tillräckligt envis så kan man klara så mycket mer än man tror! :o)


Envis som en åsna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar