torsdag 19 maj 2011

Nu är det dags!

Ja då var det dags idag då. I måndags var vi och klippte topparna (!) på Almas slitna hår. Det såg ut såhär innan och självklart beslutades att längden skulle behållas. 
Själv missar jag en lektion i Företagsekonomin men det får gå som det går. Just nu känner jag att detta här kan man ju inte missa. Klart Alma ska få vara med i en reklamfilm. Så himla kul! Min vän Ytte skröt i morse på Facebook om sin duktiga dotter och sen bad hon lite om ursäkt för allt skryt...men hennes mycket kloka vän (inte jag dock...) lugnade henne med att man som förälder självklart FÅR skryta om sina barn. Handlar väl bara om avundsjuka när folk inte klarar av att glädjas åt andras framgång...


 Dessa böcker får stanna hemma...


Men antagligen kommer barnen ha så kul att vi vuxna bara får sitta och hänga, så jag tänker ta med några andra böcker eftersom jag har flera prov nästa vecka. Men nu väljer jag de som inte är så skrymmande men framför allt de som för tillfället är mest interssanta. Nämligen:


Så nu ska jag plocka upp min söta dotter ur badet, klä oss lite snyggt och packa ner mina böcker så att duktiga jag kan göra lite nytta... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar