söndag 29 maj 2011

Min lilla stumpa!

Sent i gårkväll så ringde telefonen och det var en väldigt ledsen liten Alma. Mamma hade visst glömt att packa ner ett gosedjur till henne. Det skar verkligen i mammahjärtat men vad gör man när hon är långt borta? Prata och trösta och försöka komma med distanslösningar...

Pratade sen med nästkusinernas mamma och under tiden....ja då helt plötsligt hör vi fnitter i bakgrunden!?! Ja, då var alla tre tjejerna i full gång igen och de skulle gå på gosedjursjakt :o) 
Fem minuter efter avslutat samtal fick jag ett sms att alla tjejerna somnat!  

I natt var mina grannar inte så vänskapliga så jag tror jag ska sätta igång dammsugaren och stänga in den i mitt sovrum en halvtimme eller nå´t... Själv har jag lite plugg att ordna med innan det är dags för jobb. Finfina pengar idag! :o)
                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar