fredag 6 maj 2011

Fredag!

I morse tog Alma och jag lite sovmorgon men inte så som jag drömde att vi gjorde... vaknade nämligen av att jag drömde att vi sov till 13.30!!! Hahaha! Det hade varit lite väl i längsta laget ;o) Men trots detta hann vi i tid till frukost på dagis och väl där så bestämde Alma att jag ska hämta henne kl 15.00. Så får det bli och då ska vi ta lite av hennes gamla sommarkläder och gå till Grönärtan och min gamla kompis Johannes. Vi lämnar in kläder, han säljer dem och vi får en liten slant för de kläder som säljs. 


Annars är det plugg som gäller idag även om det just nu känns som om man skulle vilja ta långhelg, men nu börjar det brinna i knutarna så det finns inte riktigt tid till det. När dessutom min helg försvann då Almas pappa (återigen) valde bort henne så gäller det att vara effektiv. Finns inte tid att invänta inspiration för studier här inte, hihihi! Nä nu får jag nog sätta igång :o)
                                                                    
                             Grönärtan   
Titta gärna in här: http://www.gronartan.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar