tisdag 3 maj 2011

Morgonstund

Detta var vad som mötte mig när jag steg upp i morse. Inte illa alls och även om det inte är jättevarmt så känns det helt ok att dagen börjar såhär. 


Gårdagen bjöd på en lite överraskning på eftermiddagen i form av en gudmor och hennes son som kom på spontanbesök. Alma och Elton fick busa av sig lite medan gudmor och jag försökte föra ett samtal i form av halva och trekvarts meningar. Simultanförmågan hos småbarnsmammor är stor men efteråt undrar jag alltid vad vi egentligen pratade om! Hahaha! 


Idag steg jag upp extra tidigt för att plugga lite och nu är det dags att gå till skolan. Men jag skickar en STOR styrkekram till frugan då Nino nu inte "bara" drabbats av förkylning som jag utan halsfluss och nässelutslag och något mer tror jag det var. Får höra efter sen men krya-på-sig-kram till Ninosen i alla fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar