fredag 20 maj 2011

Planering är A och O

Hej och hå!


Blir bilder från gårdagen när jag hinner senare. Men förmiddagen gick åt till att ordna helgen och nästa vecka för Alma. Hon ska nämligen åka till sin pappa i helgen och detta brukar kräva en del planering. Dessutom började han prata om förlossningar och annat och denna förlossning ska ske i september så visst... det är ju himla bra att med lite framförhållning ;o)


Sen får det nog bli ett litet brev till hans fackförbund för tydligen har de inte alls samma regler där vad gäller föräldraledighet och Vab som på andra arbetsplatser...(?) Men detta bör jag ju kunna ta reda på själv så det löser sig. För det är ju så att den som blir "lidande" här är ju Alma, men å andra sidan har hon det väldigt bra hos mig så jag oroar mig inte längre ;o)


Nu är det snart skola för mig och sen ska jag attackera min svåger vad gäller våra bilder från inspelningen igår. Alma och Elliot i Brio-landet :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar