fredag 10 juni 2011

To-do-list

Tänker på vad jag skrev igår morse och nu känner jag något liknande... Men jag har ändå fullt upp nu ändå för ikväll ska vi på min brorsdotters student och inför detta böra man ju ha rena kläder och en present kan man tycka så detta står överst på listan idag. 


Igår var det enda vettiga jag gjorde att gå och träna och jag ska ju inte slå på mig själv när jag faktiskt gjorde något vettigt. på kvällen tvingade jag mig dock att göra en detaljerad to-do-list för jag kan inte låta alla lediga dagar glida iväg utan att göra något vettigt. Missförstå inte nu för fint väder och vänner går självklart före men en regnig dag så kan det vara bra att ha en klar bild över vad som behöver göras här hemma...


Blev ingen kul lista men den är bra mycket roligare att läsa än att besvara märkliga frågor från Almas pappa på Msn...
                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar