söndag 26 juni 2011

Huuuuu!!!

Bara de som lider av riktiga fobier vet hur läskigt det är. Att inte kunna behärska sig, att svettas, börja skaka, gråta...ja symptomen kan vara många och olika och jag har massor!


Men vissa är såklart värre än andra och för de som inte har någon fobi alls har ofta svårt att förstå. Min värsta över allt annat är spindlar. Kan inte ens klara av Almas leksaksspindlar (som hon får av pappan tex) på ett hyfsat normalt sett. Förra sommaren när jag fick en liten blåsning av underbara Jeanette - som ryckte in och dödade - så har jag verkligen FÖRSÖKT! Jag vill inte överföra något till Alma men va fan gör man rent ut sagt när hjärnan slutar att fungera?


Jo man får helt enkelt vara den vuxne. Som när Steffi dödar spindlar till mig och jag jagar fåglar bort från henne... Så ikväll börjar min älskade unge att skrika på mig att en jättestor spuindel håller på att ta hennes gosedjur! GAAAAAaaaaHhhhhh!!!!!!


Det var jobbigt, men en halv flaska Radar så ligger den där i en pöl av gift. Vi kommer naturligtvis också att vara domnade inatt eftersom detta kanske inte var det bästa att inhalera inomhus...innan läggdags....


I normala fall hade jag nog lagt in en talande bild här, men nope! Detta avstår jag utan problem och överlämnar till er fantasi... Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar