onsdag 15 juni 2011

Bildkavalkad

Nähä...jag skrev inte något mer igår och jag ordnade heller inget konto eftersom det visade sig att producenten har semester till den 20/6 så jag kände inte att det var någon brådska. Dessutom finns en misstanke om att Alma kanske redan HAR ett riktigt konto som hennes moster Paaala ordnat till henne en gång i tiden. 


Blivit lite slö nu. Lagt över en hel del bilder från kamera och mobil till datorn så detta blir vad jag bjuder på just nu...
Alma med favvismaten!
Häftig grej på sjukhuset i Lund
Nino och Alma. Alma fick godis som gjorde hennes tunga aningens konstig....
En liten present till favoriten på dagis. Internt och uppskattat skämt, hahaha!


Före avfärden mot Ödåkra, Erica med vad jag tror var drömpresenten. Ett minigolfset i plast som invigdes av flera av festdeltagarna.
Och Alma sin första dag på simskolan. Överlycklig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar