tisdag 7 juni 2011

Datorpaus

Sådär! Har nu haft en rejäl datorpaus. Detta behövde jag och det känns jätteskönt! Har visst varit inne på Fb två gånger på hela helgen men i sammanlagt fem minuter, och när jag tänker på detta känns det nästan som om jag behöver avvänjas ;o)


Har haft en lång och slappig morgon. Låg i två timmar och lyssnade på ankor, måsar och andra flygfän som hade stora och långa diskussioner lät det som. Snart ska Alma och jag cykla till skolan för att hämta mina betyg. Fattar inte att det är färdigt sen! Är det verkligen en månad sen som jag ville hoppa av? Är det bara tre veckor sen som jag grät och ville kräkas för jag var så nervös för mina prov? Dessa som jag dessutom fick Vg+ på???


Ja ja, efter skolan tar vi första bästa buss till Lund där vi ska till doktor Elisabeth. Dags för kontroll igen av Almas knä. För er som inte varit med från min start här så har Alma enledsreumatism. Hon äter antiinflammatorisk medicin och har ett inlägg i en sko men har inga direkta besvär av något av detta men det ska kollas med jämna mellanrum. Hon tycker dock detta är kul och hela personalen på barnreumatologen är underbar så det är mer äventyr än besvär.


Men alltså betyder detta att vi får sätta fart! Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar