onsdag 22 juni 2011

Bebismys på gång

Oj vilken dag ja fick igår.... Jag måste VERKLIGEN ringa läkaren idag!!!


Alma ringde och väckte mig vilket var jättemysigt men sen blev hon ledsen och ville att jag skulle komma dit. Så jag bestämde mig för att överraska henne eftersom de gjort tårta till mig. Så det blev bara lite småfix här hemma och sen lurade jag henne rejält när jag kom fram. 


Tårtan var jättegod men sen blev hon ledsen och ville följa med hem. Hon var nästintill otröstlig så jag håller mig borta idag. Ca en halvtimme efter tårtan slog min mage bakut!!! Hade sådana kramper att jag helst velat hoppa ut i skogen och lägga mig. Tanken att gå på restaurang lades på is och varma mackor intogs efter några timmar i stället...


Så idag ska jag först hälsa på min saknade vän T i Vellinge och hennes lille tvåveckors bebis. Och i eftermiddag ringer jag min läkare för att få lite medikamenter utskrivna. Bild på finaste överraskningen kommer sen... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar