tisdag 28 juni 2011

Soooool!

Idag blir det uteliv! Solen strålar och har gjort sen tidigt i morse. 


Igår maskerade jag i mitt sovrum inför målning och sen låg jag och läste till in på småtimmarna. Ändå vaknade jag pigg och utvilad tidigt och kunde fortsätta lite av mina projekt. Jag kom att tänka på att jag tänkt skriva detta innan men det försvann... Nämligen att jag inte ska berätta om saker jag ska göra om jag verkligen inte tänker genomföra dem! Funderade på att det kanske låter lite löjligt om jag hela tiden säger att jag ska göra saker som jag sen aldrig genomför. Vill inte verka oseriös ju ;o)


Men därför kommer jag stolt att presentera min To-Do-lista eftersom det nu bara är 12 av 31 saker kvar! 
Tjohoo vad jag älskar listor (speciellt när jag bockat av det som står på den)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar