torsdag 16 juni 2011

Älskar Malmööööööööö!

Borta bra men hemma bäst! Efter nästan tre dagar i Sjöbo så sköljde ett lugn över mig igår när jag åkte in i Malmö. Det är inte klokt att man verkligen kan älska en stad på detta vis! Visst händer det mycket skit och visst finns det konstigt folk här men nä... Jag älskar mitt Malmö och jag tror inte jag skulle vilja byta. Nånsin!


Att jag sen dessutom är en hemmagris av rang kan jag inte förneka och att jag nu samlat energi för att ge mig på min lista med saker jag borde/måste/vill göra känns ju bra. Har unnat mig en gosig morgon med MASSOR av kaffe och frukost framför datorn. Har listat fem saker som jag vill prioritera under dagen... Sortera lite av kläderna som ska bort till Grönärtan, sortera mina skor och kläder. (Undrar om jag är tidoptimist när jag tror att jag kan hinna allt detta?)


Städa akvariet och tömma klädkistan i hallen vill jag också hinna.... Gör jag det?


ÅH! Och 11.45 är det ju.......ZUMBA!!!!!!            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar