torsdag 4 juli 2013

Suckar och pustar lite

Hmm... Har inte så mycket att säg om den här dagen. Sa till frugan i morse att det kändes lite jobbigt. Och visst tror jag ofta att inställningen till saker och ting påverkar, men när det är saker totalt utom ens egen kontroll som avgör... Vad säger man då...? 

Skulle börja jobba 15.00 och 13.00 skulle jag vara i Lund med Alma hos läkaren... Doktor Bengt var först en halvtimme sen. Ingen fara.... Hann med bussen 14.07 tillbaka till Malmö. Mannen min skulle möta mig 14.45 utanför jobb med lite ätbart vilket jag skulle hinna med i lugn och ro. Fast just 14.45 var precis den tid då proppen släppte.... En olycka stoppade oss nämligen totalt (inte länge, men tillräckligt) och när jag försökte ringa till jobb för att meddela dem så funkade inte telefonen! Försökte skynda mig från bussen sen vilket resulterade i sammandragningar... Sen stod Ch vid fel dörr på jobb... Men suck! Allt som allt 30 minuter försenad men den uppstressade känslan gick inte ur... Kämpar fortfarande! Tror jag ska lägga mig i stället... Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar