måndag 8 juli 2013

Lite uppdatering

Ja det gick ett tag här... Betyder inte att jag inte gör något eller att allt är dåligt eller att allt är bra...

På jobbet går det inte riktigt som jag önskar. Min kropp är inte alls med på mina planer. Nu bär jag knappt min handväska längre för säkerhets skull. Känns som om jag ska gå sönder om jag lyfter saker över fem kilo. Inte kul! Jag ska ta ett nytt snack med barnmorskan igen på måndag så denna vecka blir ett nytt test...

Annars är det ju skönt med värme och sol. I helgen var vi dock bjudna på kalas mitt på dagen så vi tog närmsta strand så att vi fick lite av det också. Men usch och fy! Ribban är den äckligaste strand jag vet! Så inget bad utan bara lite slapp i stolen... De andra doppade ju sig såklart trots skummet som täckte hela strandkanten. 

Idag är det massor med samtal som ska ordnas innan jobbet som startar 16.00 idag. Tyckte synd om Alma att hon skulle vara hemma så hon är på fritids som planerat även om Christian slutar samtidigt som jag börjar. Hon har det bättre där... 

Annars är det en himla massa tankar och funderingar i detta huvud men jag är inte på humör att sätta ord på dem nu. Vill inte just nu helt enkelt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar