måndag 15 juli 2013

Mer dubbelkoll

Alma hade tydligen ingen åska utan hon var helt obekymrad på dam-em i Växjö.. Holland? Tyskland? Jag har glömt... Detta fick jag ju själv kolla upp så det fastnade inte. Men jag är glad eftersom jag faktiskt fick besked om var hon befinner sig! ;o)

Jobbdagen igår blev kluven. Vädret var ju helt perfekt för shopping och visst hade vi fullt med folk men inte många som handlade... Att jag dessutom gjorde en upptäckt som nästan förstörde kvällen för mig var ju inte så kul. Jag vet hur jag planerat min semester sedan i mars. När jag nu är halvtidssjukskriven så kom chefen och sa något om att jag hade fel datum på intyget. Jag tittade inte så noga utan utgick från att jag varit lite förvirrad och lovade att fixa det. Men igår när jag tittar på schemat på jobb, lapparna till fritids och och andra anteckningar så inser jag att jag inte alls gjort fel! Jag fattar inte varför så mycket tid ska behöva gå åt till att dubbelkolla denna chef!!! Det känns som att bli tillbakaslängd ett par år i tiden till den förra chefen som ställde till problem.  Men detta ska inte förstöra mer, för så fort jag har dubbelkollat (en gång till) så ska jag konfrontera henne. Och jag kommer att stå på mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar