onsdag 10 juli 2013

Härliga dagar

Denna morgon började inte så bra. 35 minuters försovning då min telefon ÅTERIGEN "tappat" ljudet. Har nu lärt mig en läxa och den är att aldrig binda abonnemanget på längre tid än telefonens garanti! Men både loppan och jag skyndade oss och vi fick i oss både lite frukost och jag hann nästan i tid. Tre minuter sen bara...! 

Tyvärr ser här ju nu ut som ett bombnedslag och jag känner i kroppen att det gick lite väl snabbt. Så nu blir det vila!

Tankade ju dock positiv energi igår då Alma och jag bara njöt av dagen! Vi lämnade biblioteksböcker och lånade nya, var en kortis på lekplatsen, åt glass och Almade pysslade lite på rummet medan jag vilade ryggen och läste lite. När Christian slutade hade vi ordnat picknick och tog med oss den ner till stranden. Så då blev det även lite sol och bad. En härlig dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar