måndag 16 april 2012

Uppdatering

En liten, liten kortis blir det nu. Jag var uppe tidigt och skulle gå på hälsosamtal med Alma hos skolsyster. Precis när vi skulle gå så ringde de från skolan och sa att det blev inställt så jag hoppade blixtsnabbt i träningskläderna i stället! Blev ingen lång runda men tillräckligt för att känna att det ska gå att vända denna svacka. Känner mig omotiverad och "tung i gumpen" så jag pallar inte springa bara... Hahaha! På ren svenska är jag alltså LAT!!!


Har sedan haft en liten grubbelstund inför utvecklingssamtal med nya chefen nu klockan två och sen hade jag en mycket efterlängtad och saknad pratstund med Frugan. Äntligen föll en bit på plats angående en sak jag gått och funderat på. Känns så skönt att ha den där personen i sitt liv som man kan säga vad som helst till, vända på saker och ting ett par varv och sedan när vi lagt på så var detta ämne glasklart! 


Nä snart är det dags att bege sig iväg. Njuter av solen som skiner idag! Förutsättningar goda för att det ska bli en bra dag... Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar